Tuesday, March 24, 2009

tag dari topsiter

FOUR NAMES THAT FRIENDS CALL YOU:
>
1. Sang - dipanggil oleh kawan - kawan aku kat kampung halaman
2. ise -Dipanggil oleh kawan kawan kelantan

3. Op - Naqi panggil, sebab slalu je kalimah ni kuar dari mulut aku bila cakap ngan dak2 ganu

4. Abe - kuarga panggil
>
FOUR MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:
>
11 febuari
Cuti musim panas dan musim sejuk
Bulan Ramadhan

Besday insan2 tersayang
>
FOUR THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
>
1- tidur
2- bersihkan diri

3- membace

4- usya blog

>
FOUR WAYS TO BE HAPPY:
>
1. ingat Dia
2. ingat makan (slalunya masa kelas)

3 ingat cuti
4. baca komen korang - tima kasih sebab menggembirakan aku..
>
FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
>
1. kamera DSLR - modelnye aku pilih sendiri
2. tiket balik Malaysia - open ticket

3. motorbike - Honda CBR 600RR
4. ketenangan hidup
>
FOUR OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
>
1. mengunyah
2. surfing
3. mengura
4. baca manga

>
FOUR PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:
>
1. Makkah
2. rumah aku kat terengganu
3. gelanggang basketball

4. around the world

>
FAVORITE DRINKS:
>
1. sweet black coffee
2. air masak
3. farawlah bil laban (stoberi bersusu)

4. jus epal
>
FOUR THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR BAG:
>
1. buku medik yang blajar hari tu
2. pen
3. tisu
4. kopiah
>
FOUR FAVORITE COLORS:
>
1. hitam
2. merah
3. putih dan semi putih

4. kaler gelap

>
TOP FOUR HANGOUTS:
>
1. rumah Fais el raes
2. city star?
3. arma
4. depan laptop

>
TOP FOUR U LOVE SO MUCH:
>
1. keluarga
2. kengkawan

3. orang yang sayang aku

4. orang yang aku sayang
>
TOP FOUR THINGS SPECIAL TO YOU:
>
1. kamera aku - sony DSC - W150
2. wallet aku - ada duit dan barang penting
3. xternal hard disc aku - ada banyak kenangan - gambar terutamanya

4. laptop aku - sebab ada internet
>
TOP FOUR WHO YOU THINK WILL ANSWER THIS SURVEY:
>
1 - 4. tak de sape2 kot..sape nak buat, maka silakan..
>
TOP REASON WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY:
>
hmm...sebagai memenuhi permintaan seorang kawan di donia blog ni, fathiyyah.

4 comments:

[MH] said...

""FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
>
1. kamera DSLR - modelnye aku pilih sendiri
2. tiket balik Malaysia - open ticket
3. motorbike - Honda CBR 600RR
4. ketenangan hidup""

aiyoo..rumah kan dh dekat..nak motor jugak? baik beli 'jaguar'..

" baca komen korang - tima kasih sebab menggembirakan aku.."

>>sama-sama..

:)


>

musegalo said...

haha!
kalau ada orang nak adiahkan, boleh je..
moto senang skit nak lalu celah2 kereta..
lgpn fobia r nek keta nih..

Anonymous said...

xdk pn name hk aku gune utk panggil mg.

important date. tmbh 19 julai.

aku pn tgh kepingin dslr. ape kate kalo aku wi dslr ke mg, mg wi se ke aku?

mengura ialah...?

Amanina ST said...

mengurat? = mgalok?
;))

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.