Saturday, March 21, 2009

Dol dan Junior

Mengumpat; bes ke? Kalau korang tengah bukak blog ni, ajak la ahli beit ke, kawan ke, bawwab ke, suruh dia baca skali. Walaupun korang dah boleh agak macam mana cerita ni abis, aku harap korang bace la jugak sampe kolum ke lima. Skali - skala guna pen, rasanya guna paint lagi ok kot..
>
>
>




>
>
Pengajaran
: Mengumpat memang bes, sebab setan dah bubuh ajinamoto dalam setiap perbuatan dosa yang dilakukan manusia. Tapi azabnya, hanya Allah yang tahu..

11 comments:

Fathiyyah said...

macam bermnat nk jd kartunis,

kena berguru ni

salam 'Tok' guru!

ehse said...

haha!

boleh je..

pasni boleh ganti kartunis tibbians.

dia lukis ntah pape..

bosan..

pirana said...

nak gak berguru

rokocoko said...

aah san..xkan ko nak ajr akhawat je..kami nih kne gak..hoho

nabil said...

kalau aku ni akhawat mesti ihsan dah amik aku sebagai anak murid..
tapi malangnya..

ehse said...

pirana:
boleh2..tapi aku x terer macam iz'an

rokocoko:
mane ade..korang pernah mintak ke sbelm ni?
kalo mintak pun, mintak2 ayam ade r..

nabil:
bersyukurlah dengan kejadian Allah Bang Bil..
pasni jgn tuka jantina plak, jadi nabila..

Fathiyyah said...

uish..
cukup la aku menjadi wartawan saja..itupon nk resign daa

ehse said...

fathiyyah:
takpe, taun depan jadi exco plak..
ko kan suka kheje yang mencabar..

Fathiyyah said...

tok se laa

tahun dpan nk jadi ajk pilihanraya..

waaa,best best

emhoho said...

fatty gipang~~ =D

ihsan said...

fathiyyah:
tok se bakponyo?
ke nak jadi naib presiden trus?

emhoho:
gipang tu pekebende?
kuih cina ke?

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.