Monday, September 14, 2009

Ned dan Wan

Tinggal kira - kira lagi 6 hari sebelum setan - setan dibebaskan. Ramadhan Al Mubarak hampir tiba ke penghujungnya. Sama - sama kita banyakkan ibadah. Sebuah entri bajet klakar. Semoga terhibur.









Mungkin ramai akan mengatakan, aku masih terikut - ikut dengan budaya kita yang lebih meraikan Syawal berbanding Ramadhan. Tapi kalau aku tak publish mende ni skarang, takut jadi isu lapuk pulak pasni. Takpe, la, asalkan korang bahagia.

Ramadhan yang diberkati,
Syawal yang dinanti kalau boleh lambat lagi..

Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin
.

12 comments:

farhana roslee said...

meh aku jd pengutok yang pertama
mmg lapuk doh pong
xbace g tau doh..igt kan entry 2tahun lepas~
nok kabo rase serba saloh.tp kalo dop kabo kang mung sok sedri pulok.

musegalo said...

terima kasih atas kutukan yang membina tu...
Len kali aku wak cite hk mu x sangke2 endingnye..

farhana roslee said...

sila2..xsabor nk puji ni..

Kyu said...

Hahahahaha. Eh ned tu name pnh ye mnde?

musegalo said...

papoki:
sabo lu..x dok idea eh..

kyu:
Ned name penoh nye Junaidi..
mu ingat orang puan je orang ade name Ned?
nama Awie pun bigender..

farhana roslee said...

hahaha
nama awie naik~apekah??

Mukmin bin Mohd Khairi said...

best22.. kelakar

musegalo said...

papoki:
saje..lame x jupe beliau

mukmin:
blog anta lagi bes..blog ni ntah ape2..

Noor Asyila said...

haha..

[apesal aku terlepas yg ni.lambat sket komen]

musegalo said...

asyila:
ntah..pelik plak ko gelak sensorang..meh aku tolong..

hahahahaha

baru meriah skit!

Dragon_john said...

Pelawak.,..,. Anda ibarat seniman yg haus di dlm sungai. Atau pun anda sprti sungai yg haus dlm seniman. Yg mane satu hek? Pening gak.

musegalo said...

suka ati ko la jon

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.