Tuesday, September 27, 2011

sunbae itu senpai

Penat rasanya nak update. Padahal dah siap lukis lame dah.
Selamat bersekolah, dan semoga kita semua bersama sampai taun 6.

Cerita pasal senior dan junior, sama-sama kita rapatkan ukhwah dan elakkan ikhtilat!











































































ayo kembali ke sekolah!


7 comments:

Haryz Khairuddin said...

muka besi tahan cuaca eh? aku macam tu ke dgn junior? alahai...

Izyan Hanis said...

alah.

budak handsome berambut purple kat tepi sana dah xde :(

musegalo said...

harzy:
senyum2 la selalu ya~
junior ngan senior cuma beza umur je,
tapi mungkin ilmu dia lebih dari kita..

izyan:
tukar yang baru sebab yang lama senanya ada salah lukis skit..

nisbah tangan terlalu panjang kalau
nak dibandingkan dengan saiz badan..

=)

Izyan Hanis said...

WOW
Sgt perfectionist
* dont worry, its a good thing (: *

Xpe xpe.
Adek kopiah berbaju kuning pun
sedap mata memandang!

:D

musegalo said...

izyan:
:)

HafizAdam said...

masyaAllah akhi, kartun yang bermakna. ana minta izin Share ye :)

♥ Aisyah Huraiyah ♥ said...

gelak sorg2 bce komik ni.. job well done.. teruskan.. ^^

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.