Saturday, October 15, 2011

Gunalah

Sebuah update.

Aku malas nak menulis.

enjoy dan amik pengajaran oke!






Pada satu malam...




























































Guna la mushrif.

Penat PERUBATAN buat jadual,
bukan untuk kami [ikhwah] tapi
untuk korang [akhawat]


Kalau tak nak guna mushrif, jangan keluar rumah.
Ikhwah tak susah, korang pun tak penat.


8 comments:

HafizAdam said...

ana minta izin Share neh >:)

Pikah said...

opppppp

Pikah said...
This comment has been removed by the author.
musegalo said...

denmat:
sila la share ya!
XD

pikah:
=)

Izyan Hanis said...

kalo mushrif mcm ' err err err ' je nak tolong.
kite pun mcm 'err err err' nak mintak tolong

:D

musegalo said...

izyan:
memang ikhwah ramai yang tak suka jadi mushrif, tapi kami lagi tak suka kalau jumpa akhawat tak bermushrif

=)

pedulikan mushrif yang er er er tu,
suruh je, dah memang keje dia bertugas hari tu..

.::: mr IQ :::. said...

maaf, mushrih tu apa?

musegalo said...

mr iq:
mushrif- lelaki yang ditugaskan untuk membawa mana2 perempuan pulang ke rumah mereka pada waktu krtikal (terutama malam) untuk tujuan keselamatan.

=)

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.