Saturday, March 7, 2009

hari sukan 09

"mana tandas?"
soalan pertama yang keluar dari mulut selepas turun daripada bas
>
>
pasukan tarik tali kaherah.
>
>

Tenis. Servis Syakirul tajam, sukar dibalas pihak lawan.
>
>

Baling selipar. kaherah diasak pasukan lawan, mansura
>
>

penyokong setia di gelanggang bola keranjang
>
>

dr khaliq beraksi
>
>
Apes menaiki pentas sebagai wakil futsal. Kaherah menang johan dan naib johan.
>
>
dua exco mantap Perubatan. Dari kiri : Imdad dan Baem
>
>
gaya bersahaja Al
>
>
pulang ke kaherah



23 comments:

[MH] said...

kire hebat la jugak. sbb budak laki ada yang menang.

turun bas terus cari tandas? amboih,semangat nyaa..
tahniah2

[MH] said...

main baling selipar? mak aih..bestnyaa..teringat masa dulu main ngn sepupu

musegalo said...

fathiyyah 1:
alhamdulillah, rejeki orang kata..

fathiyyah 2:
mesti masa balik rumah muka masing2 berbekas tapak slipar..haha

Anonymous said...

aku sungguh tak percaya..
cemane la dak2 laki tu sempat naik bas ke mansoura?
padahal masing2 bertolak kol 6.30 pg dari rumah~~

al-fareast said...

heehehehe...mne de cr tandas....amacam futsal mntp x...

musegalo said...

sofi:
bas lambat jugak sampai..dalam kol 7 baru bertolak..

al fareast:
hehe..kalo ko nak suh aku cakap futsal mantap, maknanya basket mantap gak r..haha

Noor Asyila said...

haha..ihsan,ko kuar lambat ek umah!kantoi subuh lambat!hua3..

tahniah ye basketball menang!thn depan kasik juara ye!

-asyila-

musegalo said...

estudiante:
erm..ko x prasan kot..

aku ada nampak ko bjalan kaki gi Basyandi..masa tu aku duk kat kedai syai..

aku ni dikira lambat jugak ke kalo g2?

[MH] said...

a'haa,ada nampak gak korg lepak2 bfast kat kedai syai tuu..tokojot eden

musegalo said...

ingatkan dak laki kena kumpol kat kdai syai tu, rupanya ada ramai lagi kat basyandi..

ada gak dak perempuan yg datang lambat..bukan dak laki je..hehe

Amanina ST said...

kantoi sume lmbt..musegalo awal subuh nmpknye.. =.=

buat tkejut dk pompn je ramai2 makhluk minum syai kt ctu

musegalo said...

tak de r awal sgt..

pudin ngan ajk lain lagi awal..

uruskan bas dan hal2 lain..

tahniah ajk sukan!

Anonymous said...

tapi san,aku tgk ko dah cam hanamichi..mule2 aku terkejut gak tgk hanamichi plak dtg mansurah nak men basket ball tp rupe2nye ko..tahniah san!!

Anonymous said...

weh,nmpk pirana x?haha

mohd hazwan bin mohd salleh said...

hanamichi sakuraging..!!

mantap r ko men ehsung..respek ak.
aik..cmne rotikoko ade sesat kat cni..??tkot ckp cuak..hua3~

musegalo said...

rokocoko:
......aku tak power sangat...biase je...nabil, paan, iban, jali, khaliq ngan amir baru power..
pirana? ko cari lam periuk umah aku nih..kitorang makan nasik lauk ikan masak lomak ai ni..

hazu:
aku tak semantap ko lari wan..power dengar katanya..kayuhan tangan seiring dengan pecutan..power2..

Noor Asyila said...

aah,aku nmpk ramai2 dak laki kat kedai syai tu.da la sume nampak itam je~lalala..

buat muka tk bersalah je lepas nampak korg2 ni

Amanina ST said...

ramai bakat tpendam yg masih xdikorek ag nmpknye..

tahniah dpt naib joh,siap jdk hanamchi..ahhhaha~~~

musegalo said...

syila:
.....muke tak bersalah....

emhoho:
memang ramai yang terpendam bakanya...kat skolah dulu power2 kat mdiorang ni..kalo la sini cam u kat mesya, maunya ada yang wakil sukma..haha

mkasih2..tapi aku x sepower paan..

Anonymous said...

tgk tu san..ade org sokong yg ko mmg cam hanamichi..i like!!haha

musegalo said...

aku x hebat r...

cuma bila korang sorak aku dari luar, trus ada boost semangat nak score lagi..tak penah plak aku score sbanyak tu spanjang aku main lam match besar2..

kalo ada anugerah penyorak paling berjaya malam tu, memang korang antara calon ntuk menang r..

Anonymous said...

sume puji basket je ni...team futsal taruk mana..hahahahhaah

cairoboy said...

hampeh esung...perli aku..aku mane hebat!!!..ko tu haa hebat...owh,dpt boost dr penyokong ke??igt kan dari org tu....alahai...bestnye ko kalau cmtu...haha...btw,esung memang hebat kalau korg nk tau...haha..

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.