Tuesday, July 21, 2009

mesir hari hari

Dah lama aku tak menulis. Dah bersawang dah pun laman blog ni. Alhamdulillah, keputusan peperiksaan dah keluar. Kepada yang dapat mumtaz, tahniah diucapkan. Makin ramai yang dapat mumtaz. Yang nak dekat mumtaz pun ramai. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya.

Alhamdulillah, aku berjaya lulus dalam exam taun ni. Sekurang - kurangnya tiket Emirates tak perlu ditunda tarikh flightnya. InsyaAllah kalau takde aral melintang 29 atau 30 ni sampai la ke tanah air. Rasanya Physio hari tu, sepatutnya melayakkan aku untuk dur. Tapi berkat doa mak ayah, kawan - kawan dan diri sendiri, dengan ajaibnya aku lepas.

Hari hari kat Mesir masih macam biasa. Bila ada orang pindah rumah, kami pergi tolong. Bila ada orang nak gi bazar, kami tolong tempahkan. Bila ada orang anjurkan ceramah, kami pergi tadah telinga - dengar apa yang baik dan tinggal apa yang ditegah dan bila ada orang kawin, kami tolong meriahkan. Tahniah kepada senior - senior yang baru kawin. Semoga perkahwinan entum semua akan sentiasa berada di dalam rahmatNya. Amin.

Rakan- rakan yang dur, aku doakan yang terbaik untuk korang semua. InsyaAllah kita semua akan dapat naik tahun sama - sama.

9 comments:

Kyu said...

hmm. mg mumtaz ke? jj? taniah. hbt bdk mesir nih. nsb baek xmari joden, kalo x malu je aku.

ps: aku ade projek, tp xtau mg nk join ke dok. nk?

musegalo said...

akux leh mumtaz..
result aku biase je..


p/s : projek nde?

farhana roslee said...

tahniah2..
dapat mumtaz.kalo tmpat aku panggil dean's list..
bijok2 budok mesir ni..
bangge aku.

p/s:projek mde qisti,nok join gop..

musegalo said...

aku x leh mumtaz r..
seh nge choda hk nk dekat mumtaz..

farhana roslee said...

bagos sunggoh budok2 mesir ni..
mmm,teruskan berusahe semua!
dop lupe kpd budok irbid gop~

cik C said...

ohoho
ak punyer jauh gilos dr mumtaz
seh yer r

musegalo said...

papoki:
insyaAllah aku doakan..
mu pun doa2 jgk la ke awok ye..

cik C:
mu duk atas aku lam ranking..
kire dekat mumtaz r tu...

rokocoko said...

poyo la san..ko mantap dowh..cket ag nak buleh mumtaz..tahniah

farhana roslee said...

ihsan memeng poyo,dari koloh g~

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.