Tuesday, February 9, 2010

cuti datang lagi

La Kalam Qabla Salam, Assalamualaikum,
>
>
Entri bertaip pertama dalam tahun ni. Asik2 kartun je, bosan jugak. Maklum la, malas punye pasal. Upload gambar je, senang takyah taip panjang - panjang.
>
A
Aku masih lagi blur, tak tahu nak isi dengan apa cuti winter selama 2 minggu ni. Ramai orang pegi oversea - Turki dan UK nampaknya menjadi destinasi pelancongan pilihan kebanyakan pelajar. Tak lupa juga Malaysa, negara tercinta.
>
>
Ada manusia yang suka bercuti - melihat dan memerhatikan keindahan alam. Dan ada manusia yang lebih suka duk rumah. Dua2 jenis manusia ni menghabiskan duit elaun dengan cara yang tersendiri - yang suka melancong, habisnya pada tiket dan souvenir, dan yang suka duk rumah pulak duitnya habis dengan membeli belah di shopping complex dan maarad kutub. Sekarang kan tengah sale winter.
>
>
Tak kesah la manusia jenis apa pun anda semua, aku cuma nak pesan, berhati - hati bila kuar rumah. Manfaatkan musim cuti ni sepenuhnya. Selamat bercuti!
>
>

4 comments:

farhana roslee said...

akhirnya..
for the 1st tym,aku igt besday mu..
hahahaha

HAPPY BIRTHDAY~
MOGA JADI WARGA TUA YANG BERGUNA..

Amanina ST said...

selamat2~

musegalo said...

tima kasih sebab susah payah korbankan satu cell neuron dalam otak anda untuk mengingati besday saya..semoga penambahan umur ni berkadar terus ngan penambahan iman, taqwa dan kematangan..

sepakterajang said...

mg tue2 pon sumbak pe tu le gok..!!!
hahahaaa...


maaf sang...

sanah helwah....ngee~

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.