Wednesday, January 28, 2009

entri lepas exam


Alhamdulillah, akhirnya abis jugak exam mid year. Banyak aktiviti yang dah tertulis lam planner, stat ngan hari ni sampai la bukak skolah. Kerja pun, banyak jugak yang aku perlu selesaikan sebelum pergi bercuti. Begitu jugak ngan orang lain, sibuk dengan hal masing masing. Yang nak gi Turki, jadi mushrif ke Bahria, melancong kat Eropah, jumpa kawan kawan kat Jordan, jelajah Jabal Musa kat Sinai, macam macam. Kalau aku tulis semua tempat bosan plak orang nak baca. Aku tak de la pergi jauh sangat, dok kat mesir je sepanjang cuti nih. Sape nak lepak kat rumah aku, jom, lepak dari pagi sampai malam, sampai pagi keesokannya. Kepada yang pergi melancong, Berhati hati la bila dok kat negeri orang. jangan excited sangat sampai buat benda2 yang tak patut. Ambik la yang baik dari tempat yang korang pergi, dan yang tak elok tu buat buat tak nampak sudah. Stadi jangan dilupakan (pesanan untuk diri sendiri). Bukak skolah ni lagi banyak yang kita kena blajar..gambar kat atas tu saje je aku letak, takde kaitan ngan sape sape..tu la kalau nak kenal klasmate aku 5 sa 1 2006..

5 comments:

Kyu said...

cuti gi mane weh?

musegalo said...

hmm..jalan2 sini je..skitar mesir..mu gi mane?

sori r aku letok gambo kelas, ajat nak letak mase seme tgh wak aksi2 ganas2 skit, tapi rasenye sesuai untuk tontonan umum r..

Kyu said...

g bahriya gk ke same nge awk ye? aku g syria kot, insyaallah.

weh, ltk gmbr mnde2 pn xsesuai r.. kalo nk ltk bleh, tp gmbo laki je r..

musegalo said...

syria? hebat2
mesir hk sempadan eh x sapa2 ag..
weh aku buang dh gambo, tapi sori r lambat skit..

Kyu said...

joden sempadan syria ape.. aku ni kire lmbt r ni. org len g turki, mesir, europe..

sian mg kne buang gmbo.

Penukis

My photo
the name is mohd ihsan bin hamdan, Cairo Universiry faculty of medicine- an abid, son of my parents and friend of my colleagues.